چرا شرایط دیابت طولانی آسان برای وادار نفروپاتی دیابتی است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

این می دانم که دیابت یکی از عمدتا بیماری که می تواند به نفروپاتی دیابتی منجر شود، بنابراین برای افراد مبتلا به لحاظ طولانی از دیابت باید با توجه به گرفتن بیماری کلیوی پرداخت است. پس چرا بلند نظر دیابت آسان برای وادار نفروپاتی دیابتی است؟

برای افراد مبتلا به دیابت برای یک مدت طولانی قند خون خود را می توانید تغییر همودینامیک کلیوی منجر به سه شرط بالا، فشار درونی یعنی بالا خون، فیلتراسیون بالا. در همان زمان، پراکسید چربی تولید تعداد زیادی از رادیکال های آزاد اکسیژن. هموگلوبین گلیکوزیله بالا تولید مقدار زیادی از گلیکوزیلاسیون نهایی محصولات. همه این خواهد به آلودگی خون منجر شود. این می تواند سخت شدن شریان ها در کل عروق خونی بدن شود، شبکیه و عصب محیطی می تواند تمام آسیب دیده می شود. بنابراین دیابت به طور عمده آسیب عروق خونی.

شما می دانید، در حدود یک میلیون نفرون در یک کلیه وجود دارد. و به سادگی صحبت کردن، هر نفرون از مویرگ ها ساخته شده است. بنابراین کلیه خود را از مویرگ numberous تشکیل شده است. چه تر است، جریان خون کلیوی یک چهارم از کل جریان خون بدن است. و ما به راحتی می توانید دانم کلیه خود را بیشتر احتمال دارد که آلودگی خون آسیب دیده باشد. چه تر است، قند خون کنترل نشده مضر تر است.

بنابراین به منظور درمان بیماری از ریشه، ما نیاز به حذف سموم از بدن، آسیب دیده را ترمیم سلول های کلیه و بهبود عملکرد کلیه است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از طب چینی، آن می تواند کمک به حل مشکل کلیه از علل آن، اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان، شما می توانید با دکتر آنلاین ما چت، ما از اطلاعات را برای ارائه شما به صورت رایگان.

اگر شما هنوز هم سوال در مورد دیابت یا نفروپاتی دیابتی شما می توانید ایمیل برای ما ارسال دارید، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com.

http://www.kidney-treatment.org/diabetic-nephropathy-causes/1445.html





:: برچسب‌ها: علل نفروپاتی دیابتی، نفروپاتی دیابتی، دیابت ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: